frääädag

efter skolan åkte jag med carro hem en sväng och packade hennes grejer, sen cyklade vi in till stan och tog en glass.

en suddig mobil-bild tagen i carros hall


polka/lion. yummie

jag slängde i mig glassen och cyklade vidare till min sång.
efter det mötte jag mikaela, och vi åkte till sparköp och köpte lite godis och senaste fridatidningen.
det är helkonstigt, jag tyckte att det var minst lika kul att ha fridatidningen som godiset i min väska när vi sen cyklade hem till mickis. och jag som fullkomligt älskar allt som har med sötsaker att göra.
efter att vi hade gått ut med zorro (hunden som vi rastar varje måndag &  fredag) kom mikaela på att vi inte hade någon nyckel in till hennes hus, så vi var utelåsta. när vi fixat nyckeln från hennes farmor kunde vi äntligen vara med varandra lite. ;)

nu på kvällen har det varit mys med mamma & syster, pappa är på jobbresa och kommer förmodligen hem imon :).

nuska jag gå ner igen och kolla på TV eller nått, och ni får ha det grymt.

kramkram och mysig helg på er!


Kommentarer
Postat av: jjenny

oj då :s hoppas det löser sig!



tack så mycket:)

ja visst kan vi göra det, säg till när du laggt til mig så lägger jag till dej:)

2010-04-16 @ 23:18:55
URL: http://jjennybrostrom.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh va gott med glass! :)

2010-04-17 @ 13:10:41
URL: http://johannarodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0