påskafton

vaknade vid kanske halv tio, och låg en stund i sängen och hade det gott.
vid tio gick jag upp och möttes av lillsyrran som väntat i nästan två timmar på att jag skulle komma upp,
eftersom att vi skulle ut i trädgården och kolla om påskharen hade varit där ;).
vi tog på oss morgonrockar, sprang ut i trädgården och letade. påskharen hade varit där. sikken tur!
sen hoppade vi lite på studsmattan, och sen fick jag för mig att jag skulle ut och springa. och det gjorde jag.
sen kom systerns kompis hit och dom var påskkäringar. fick ingen bild, men här kommer några bilder från förra påsken.

syster & samma kompis som hon gick med i år




poolen :o


naaw :)


herregud, det var ju varmt då?! verkligen dags att sätta upp poolen igen!

nu ska jag fortsätta min berättelse om dagen ;).
efter att jag hade duschat satte jag mig en stund på altanen och solade, och jag ringde mormor & morfar och äöskade glad påsk. sen kl 2 var vi hos farmor och åt gott.
på eftermiddagen när vi hade kommit hem var jag och systern ute lite i trädgården, och sen åkte jag till elin.
där var då elin, jusse, carro, jag & viggan hela kvällen.
vi åt god mat, blubb blubb (en dricka carro köpte med sig från sthlm) godis & chips.
vi pratade och skrattade. sen gick vi en promenad, och följde viggan hem.
därifrån fick jag och carro skjuts hem. tack carros föräldrar :)
kom hem typ kl 12, och jag borstade tänderna, la mig, och när jag låg i sängen konstaterade jag att det blev en toppen-påskafton. för en sista gång, GLAD PÅSK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0