SJUK! :(

igår kväll såg jag helt plötsligt inte helt klart. det var rätt läskigt. efter en stund kom huvudvärken smygande, och det blev bara värre och värre. allt var så konstigt, jag visste helt plötsligt inte vad saker och ting hette, och det kändes som att jag inte riktigt uppfattade allt som hände.

inatt var jag vaken jättemycket, och kunde inte sova. det gjorde så fruktansvärt ont i huvudet, till och med så jag mådde illa. usch!

när jag vaknade imorse kändes allt bättre, och jag var såå glad över att jag inte hade ont i huvudet mer.
men det var liksom ändå inte bra ändå.
jag orkade inte ens pallra mig upp ur soffan och gå ner och fika när farmor var här, utan jag fick fikat upp hit till TV:n. och jag var inte ens sugen på fika. elin inte sugen på fika?! jag har inte ätit upp det än!! då är det nått allvarligt fel ;).

jag som skulle träffa karin och julia idag, jag hade sett fram emot att få träffa dom, nu när dom är hemma från new york/egypten. dom skulle sova här. ååååhhhhhhh! detta är inte roligt. aja, sånt äre - vi får göra det en annan gång istället.

nu är mamma och handlar, och hon skulle köpte lite godis och nån tidning till mig. tack mamma!

så så ligger det till här. kram på er!

Kommentarer
Postat av: EMELIE♥

sv; tack sötnos!!! :D din är med bra!

2010-04-10 @ 15:53:52
URL: http://thisemelie.blogg.se/
Postat av: thresnilsson

krya på dig :)

2010-04-10 @ 15:55:37
URL: http://thresnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0