fredagskväll med familjen

hejsan hejsan!

idag kom jag hem från stugan. åkte dit i onsdags efter att jag sovit hos karin med goa tjejerna, var där hela onsdagen med familjen, och igår kom farmor. supermysigt var det. idag när vi kom hem var jag på sommarhäng, vi spelade spel och skrattade. och nu kan jag inte vara med på sommarhänget nått mer för på måndag åker jag till grekland och är borta i två veckor! :)

i helgen är det packa som gäller, och ska även se om jag kan få till det med nån tid hos frissan, måste verkligen klippa bort de risiga topparna. sen bli det kompisar också.

nu på kvällen har det varit mys, och jag har kollat på en riktigt bra film med syster. 'in good company' hette den nog. men scarlett johansson. det kan jag rekommendera!


nu ska jag sova, men först får ni en sommarbild från förra året i stugan. puss




Kommentarer
Postat av: iiissa☮

vart i grekland ska du? :)

2010-08-07 @ 13:03:53
URL: http://iiissasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0