hund, dans, SPA!

hej, :)

kom hem för en stund se från första dans passet - street popping. det var helt okej,
men jag vet inte riktigt om det var min grej..
ska kanske byta grupp, vet inte än. jobbigt läge!

iaf så har jag idag vart i skolan först såklart, sen åkte jag till farmor och åt mat,
och sen gick jag själv med hunden (vet inte om jag nämnt det förut, men jag och mikaela,
min kompis, går ut med en hund två gånger i veckan & får pengar för det) för mikaela
kunde inte, hon skulle klippa sig.
skulle själv behöva klippa mig.. hmm. i vilket fall så träffade jag henne senare,
och vi dansade. efter dansen ringde vi och bokade...
...SPAKVÄLL (!!!) på hälsostudion, på onsdag, bara on & jag ;).

detta ingår:

  • fotbad
  • fotmassage
  • handmassage
  • ryggmassage
  • ansiktsrengöring
  • ansiktsmask
  • ansiktskräm
  • ostbricka & kex
  • frukt & juice.

behandlingen utförs medans mann sitter i deras tydligen sköna fåtöljer.
vi får ett par timmar med dom som behandlar oss, & hon sa att vi får välja lite vad vi ville ha.

alltihop 650:-/pers.


billigare än många andra ställen, :D LÄNGTAR SOM TUUUUSAN!



HUGS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0