varm choklad.

har precis gjort hemmagjord gammaldags varm choklad!
jag och mamma var ute och gick en promenad i solen & kylan,
så det var gott med lite värmande choklad.
farmor har lärt mig hur man gör. :)

•värm mjölk på spisen
•blanda ihop grädde, cacao & massvis med socker (!) så det blir en mousse
•häll på mjölken, blanda & njut!!




det är busenkelt! & supergott, jag lovar. ♥

nu ska jag kolla på förkväll, på tv4play & på tv:n just nu.
hörde att självaste eric saade skulle vara med i gårdagens avsnitt, & att dom skulle dasigna nått rum eller vad det var, men kunde inte kolla igår eftersom att jag var med min syster i stallet och kollade på henne när hon red.
då får man kolla i efterhand ist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0