bara babbel..

sista. piano. lektionen. och. uppvisning. idag.
har bestämt mig för att sluta spela piano, har helt enkelt tröttnat. eller iaf just nu, så det kanske blir en paus och så börjar jag sen igen. hur som helst, det var somsagt sista lektionen idag och uppvisning.
det var ju skönt på ett vis, jag har ju valt det själv. men samtidigt lite sorgligt.. jag har spelat där för samma fröken som jag gillar jättemycket i flera år nu. fast jag har velat sluta ett tag nu, och nu var det dags.

det kanske inte var så intressant för er, men sånt äre. här ska jag skriva av mig.

nervös. det ordet dyker ofta upp i mitt huvud just nu. allt är liksom samlat på en och samma gång.
jag är spänd inför lägret, betygen ska sättas på fredag, uppvinsning idag, jag var tvungen att ringa ett nervöst telefonsamtal idag, jag ska göra en sak på söndag som jag inte kan skriva här men som jag skiter ner mig lite inför, vi ska sjunga och spela inför hela skolan i veckan, jag ska till tandläkaren imon, det var en inlämning idag, och prov imon. jaa, ni fattar va?!

nu har jag fått skriva av mig lite. och förresten, jag ber om ursäkt för min dåliga uppdatering här. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0