Hej bloggen!

är nu i datorsalen, känns rätt så lagom skönt att få sitta vid en riktig dator, haha...
idag har jag och en ledare varit inne i stan på vårdcentraen p.g.a. mitt finger. det är nämligen så att jag har haft en stor blåsa på mitt lillfinger som varit infekterad tror dom och den har varit röd och gjort ont. nu börjar det bli bättre, och den läker. jag ska bara smörja in den. :)
det var super att se stan, och allt var på som vanligt.

vi har förresten kärleksdag idag, och vi lyssnade på en jättebra föreläsning.
igår var förra årets konfirmander här och vi hade stafett och det var skitkul!

nu på eftermiddagen har vi tränat till talangjakten som är på fredag, vårt hus som består av sex pers plus en ledare ska vara med, men jag avslöjar inte än vad vi sak göra.. hihi.

jag kan tyvärr inte få med någon bild. hade gärna velat, men har inte möjlighet till det.

haregött, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0