HEJDÅ MIKAELA.

fem j*vla veckor, men vi klarar det här.
ha det grymt i grekland, och sen ses vi ju snart igen. eller hur?
du är bäst.

jag kan ju förklara lite då. mikaela ska till grekland imorgon bitti. där ska hon vara i sexton dagar. när hon kommer hem är jag på hjälmaredslägret. när jag väl konfirmerar mig och kommer hem har det gått fem veckor och två dagar. det var inte roligt att säga hejdå nu på kvällen, hon cykla hem precis. men det kommer gå fort, right?

för övrigt har det varit en mysig dag. solen har skinit hela dagen, små-kusonerna och mikaela var här. jag har fått tandläkaren avklarad, och jag har gjort sista kraftansträngningen för terminen i SO:n. jag har badat, vi har ätit glass och maränger. det har helt enkelt varit en toppen dag. förutom hejdå:et.

nu ska jag sova, har ställt klockan för att kunna smsa med mickis när hon är påväg till landvetter. kram!!


Kommentarer
Postat av: Pam :)

'sv: okej har lagt till dig nu ;D

2010-06-03 @ 14:34:13
URL: http://soetpam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0