halloj :)

idag var det något som heter elevens val i skolan, det innebär att man får välja tre olika saker att göra,
i nummerordning, sen får man förhoppningsvis det som man valt som nr 1, och då får man göra den grejen en hel dag två gånger/termin tror jag det är. jag valde musik, och har alltså haft det idag, kul.
vi gick till mcdonalds och åt, och jag åt en ceasar sallad med kyckling, och vaniljglass med extra chokladsås till efterrätt. gissa om det var gott?
efter skolan gick jag till stan och gjorde några ärenden, och sen gick jag hem. snart kom victoria,
och vi gick till dagiset som vi efter många om & men tillslut ska praoa på. det blir nog mysigt!
nu sitter jag i soffan och äter vindruvor, & väntar på att lillasyster ska komma hem.
sen ska jag dansa, först raggae & en street. det var nog dagen, puss&kram!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0