hej!

även idag var vi på en föreläsning i skolan, om funktionshindrade.
det var riktigt bra, och folk var faktistk tysta och intresserade.
sen var det träning för äppelkriget, dans. wiie! tummen upp för det.
efter skolan spelae jag piano, och sen var jag så social så jag åkte hem direkt och satte mig och kolla på ghost wisperer, top model & grey's anatomy. tog även en pan pizza. fräscht, eller hur? ;)
men jag har faktiskt också pluggat, 'stolt', hihi. egentlign borde jag inte var stolt, det är rätt självklart.
men det är faktiskt bra av mig att komma igång med det när det finns andra roligare grejer här hemma.
man har ju inte så mycket att välja på i skolan liksom. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0