några dagar försenat..

halloj.
eftersom att jag har varit uurdålig på att uppdatera, kommer nu en sammanfattning om de senaste dagarna:

fredags hade vi spanska-prov, har inte fått resultatet men det kändes helt okej.
sen var jag, viggan & amanda på stan, och åt en lunchbuffé på mangiamo. MUMS!
hade en bild på all god mat, men det funkar inte att ladda över. så jag kan berätta att det var pasta & kyckling sallad, biff, potatis, musslor m.m. :)

sen sjöng jag, och sen träffade jag mikaela, och vi gick ut med zorro. på kvällen var det mys, med familjen, TV och chips :)

igår, lördag, vaknade jag rätt tidigt, och låg och läste i min grymma bok, syskonkärlek av katarina von bredow.
                                                           
sen tog jag det mest lungt, och så måste jag tillägga att vi åt pastasallad till lunch. ELIN=LIKE! sen halv två var det dans. efter dansen träffa jag mickis, och vi köpte godis, började spela in en film m.m. på kvällen var det familjen, vi åt god mat och kolla på var det melodifestivalen, anna vann. rätt? jag gillar låten & henne, men inte hennes röst. själv hejade jag på salem. eller jag gillade många faktiskt, men inte timotej.

idag, söndag, sålde jag först aftonbladet, och tjänade bra med pengar! :)
sen hjälpte jag mamma & pappa att skotta lite på våran altan. målet är att få fram poolen. ;) haha!
på eftermiddagen var det släktkalas, firade farmor, pappa & mig. fick present av farmors syster. tack! (y)
och nu är jag hemma, och gör inget särskilt. bloggar ;)
pusss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0