solen värmer. ♥

goddag.
efter att ha sålt aftonbladet i förmiddags satte jag mig på altanen en stund i solen,
och här har jag blivit kvar :) jag har solat, både ansiktet och magen, (förmodligen inget resultat, men fortsätter jag såhär kanske jag får lite bränna iaf i ansiktet (y)) jag har ätit här på altanen, och nu sitter med datorn här och bloggar lite. älskar solen! framförallt att den har börjat värma nu också.
sitter alltså här på en solstol i hörnet av altanen, lyssnar på musik, hör fåglarna kvittra och snön som smälter i stuprännorna. det är supermysigt!!
jag har förresten lagt till en klocka i bloggen, →↑ nice va? ;)
hih, har också fotat lite, bilderna kommer sen. kl 6 ska jag till kyrkan på ungdomsgudstjänst, men innan det måste jag duscha. är smutsig i håret, inte okej! hugs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0