hjälmared.

så heter stället där jag ska tillbringa halva min sommar. närmare bestämt tre och en halv veckor. utan min familj och utan mikaela + några fler. harrenadå, hur ska detta gå?
nu kanske ni undrar vad jag ska göra där, & då kan jag tala om att jag ska gå på att konfirmationsläger där, och i slutet konfirmerar jag mig. jag är inte rädd, men minst sagt förväntansfull. det kommer bli superkul! men ändå, tre veckor liksom? utan mobil och dator.. så justdet, det blir ju då ingen uppdatering på denna sidan, jag är ju trots allt inte mer än människa.

förresten, sa jag att sex and the city var grymt bra?! ifall jag inte sa det så sa jag det nu. nu ska jag sova. kram


bild från google

Kommentarer
Postat av: Lisa berglund♥

va länge ditt läger va:)

2010-06-01 @ 20:13:26
URL: http://fotoliisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0