hjälp mig!

puh, å-hej!
ganska svettigt att cykla hem idag, men det är ju positivt för det betyder att det är varmt och soligt ute. :)
dessvärre är det ju då inte lika lockande att ställa sig inomhus i en danssal.. menmen, det blir bra när jag kommer dit!

idag ska jag ju då dansa, två gånger. street båda två. emellan dom måste jag plugga lite spanska har prov imon. wohoo..  förresten, funderar på att gå tillbaka till sidbena. har ju nu mittbena, och jag vet inte riktigt vilket jag gillar bäst. vad tycker ni?


mittbena


sidbena


Kommentarer
Postat av: iiissa♥

snebena ;)

2010-05-06 @ 21:40:31
URL: http://iiissasplace.blogg.se/
Postat av: julia

sne!!!!!!!!!!

2010-05-10 @ 17:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0