ringarna + frida


här är ringarna jag fick av mormor i helgen. hon sa att hon inte använde dom, och jag, jag tackade och tog emot :) tusen tack mormor!

den längst till vänster vet jag inte vad den kommer ifrån, den i mitten är pilgrim, den till höger är från israel. den köptes när mormor och morfar var där, och en dag efter dom kom hem föddes jag, så vi är lika gamla :).


idag kom nya frida-tidningen på posten, åh, det är såå kul när den kommer! jag och carro kollade ju på saker vi vill ha tills på lördag, en del med hjälp av tidningen, och det blev en miljon saker. så jag kommer (förhoppningsvis) visa upp mina nya fynd här på bloggen sen. (Y)



nu kollar jag på cougar town, och det är myspys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0