HJÄLMARED 2010.

för att göra en lång historia kort kan jag börja med att säga att det var det roligaste och bästa jag varit med om.
ingen dag var den andra lik, och ledarna var fantastiska. det är inte många som får en idé om att vara ett luciatåg och väcka alla 63 konfirmander halv två på natten för att äta marängschwiss, avbryta en tråkig städdag och sätta på musik för att ha disco sent på kvällen, eller göra alla dom där roliga kvällslekarna, men det gjorde våra ledare.
jag har träffat många nya människor som jag hoppas att jag kommer hålla kontakten med i framtiden, jag har lärt mig mycket som jag aldrig kommer att glömma. jag ser annorlunda på vissa saker nu, och jag känner verkligen att jag har mognat under den tiden vi var borta.

vi har haft superroliga kvällslekar, där ledarna har spelat teater, klätt ut sig, hoppat fram ur buskar och ritat streck på våra armar. vi har badat, solat, paddlat, klättrat, hajkat, lekt, sjungit, skapat, dansat, jublat, spelat teater, haft mysiga andakter, sjungit bordsböner, haft siesta, haft husmöten, varit ute på natten, haft kramringar, sportat, bakat, skrattat, gråtit och kommit varandra så nära.

jag kan inte beskriva med ord, men jag säger bara: HJÄLMARED 2010, KOMMER ALDRIG ATT GLÖMMA. TACK ALLA NI SOM VAR DÄR OCH GJORDE DENNA SOMMMAREN TILL DEN BÄSTA. NI KOMMER ALLTID FINNAS I MITT HJÄRTA, ni är bäst

Kommentarer
Postat av: iiissa☮

sv: de gör inget :) hur äre me dej? kramkram

2010-07-29 @ 22:22:17
URL: http://iiissasplace.blogg.se/
Postat av: victoria

elin gossgoss jag gråter när jag läser detta ju. ;)

pusspådig! :D <3

2010-07-31 @ 15:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0