neutrogena



1.  visibly clear oil-free make-up remover
2. visibly clear 2-in-1 wash mask
3. visibly clear oil-free moisturiser
4. visibly clear rapid clear treatment

jag använder denna serie varje kväll. jag vet att jag tidigare har tipsat om dermanord, men jag måste nog säga att denna serie funkar ännu bättre på mig. jag använder dom i den ordning jag har skrivit, 1 för att ta bort sminket, 2 använder jag antingen som mask eller bara ansiktstvätt, 3 som insmörjning och 4 tar jag på ifall jag har finnar.
dom finns t.ex. på apotek och till bra priser. kan jag starkt rekkomendera!

Kommentarer
Postat av: hanna

sv: bra bra, tack :D

2010-09-20 @ 21:29:57
URL: http://hannaparkkonen.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0