hahah!

hej!
hemma från skolan nu, hade lång dag.
i efter middag blir det streetdance och raggae.
är inte så sugen på det just nu, men det blir ju kul när man kommer dit :)

är det bara jag som tycker att denna veckan har gått fort?
jag tycker att den bara rinner förbi, och det är ju iof skönt med helg.. ;)

nu slänger jag upp lite bilder från mig och julia igår.

vi bakade en kladdkaka vid namn kladdis

åh nej, stackars kladdis!! (man får bjuda på sig själv ;))

yummie!


vi pluggade lite spanska också, rediga som vi är..

och självklart solade vi! :D

visst är vi roliga? ;D (höhö..)

Kommentarer
Postat av: julia

wiieee va coola vi är :D mö snygga bilder asså. vissa är nog lite för snygga för att visas men..ändå :D man ska ju bjuda på sig själv! som den sista :( hahah. PUSS

2010-04-15 @ 16:34:42
URL: http://anderstjejer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0