hjälmared 2010


när vi kom till våra rum fick vi varsin namnskylt, vi var ju 63 st.



här var min säng, som vi senade flyttade ihop med erikas


varsin hylla hade vi :)


om man behövde måla naglarna fanns det alltid lack till hands (erikas)


varsin toalett hade vi, det kändes änna lite lyxigt


vi bodde på fjärten


och på nätterna var det den här vägen ut som gällde, haha


jag och erika tog en massa damp-bilder första kvällen


och jag gosade i sängen med frida :)


frosties gillar vi


en av dom myyycket roliga kvällsaktiviteterna - levande tipspromenad


lollo langar posen


anna, fanny o karen


hahahaah


elofs (en av ledarnas) brillor :)


provat att snyta ut en ahlgrens bil ur näsan nån gång?


wweeeeeeii, oscars keps


matsalen


midsommar


alva o ida


fanny o lollo


jag, emelina, fanny, ida o julia


på bryggan


lollo o alva


jag o anna


runt i ringen


mikaela kom dit!


vi sjöng


detta hade jag på mig + gladiatorsandaler


en annan  dag, redy for tha beach ;)


bryggan


karin hade bränt sig på ryggen


här tränade jag till 'öppen scen'


erikas repstege, haha


HAJK, aldrig mer


anna i tältet där vi skulle sova, fast jag, julia o astrid gick in och sov :)


tillbaks igen, ska spela såpafotboll


viggan :)


haha, två av ledarna, kristian o erik


sen var det dop


lovisa


elof o lovisa


'dopfest' ;D


theo


'fadder' erik


erik, karin, jag o 'fadder' colle :)


en funderare ;)


karin o colle


en till funderare - jag o julia


klubban från vimmerby som jag fick av min söta syster


efter att vi har tagit konfirmationskort


lovisa o karin


jag o karin


alla tre :)


ego-pic


gossgoss karin


min dumma blåsa som ledde till svinkoppor


innan middagen (bilden vill inte rotera :( )


ida


nina


anna


header-bilden


julia o jag


jag o karin


lovisa, erika, fanny, viggan


thihihi


gossgoss vickan


den goda maten


manboy


the mysterious ticking noise


(jag och lovisa sjöng dear mr president, men det kom inte med på bild)


KONFIRMATIONEN





jag och nina sjöng when i look at you


hela kören = alla konfirmander



uttåg



fika med familj och släkt


sen var det kramring och varenda kotte grät




JAG SÄGER DET IGEN, ALLA NI SOM VAR MED PÅ LÄGRET, NI ÄR BÄST


sen var det tårta och presentöppning med släkten


lill-kusinen gilla grädden


jag o farmor



rosor av familjen

Kommentarer
Postat av: iiissa☮



åh det ser riktigt riktigt kul ut! om jag skulle konfirmeras skulle jag med vilja gått på de där ;D

jävlar va många nagellack! xD



var man tvungen att snyta ut ahlgrens bilar??! :o

2010-08-07 @ 17:33:42
URL: http://iiissasplace.blogg.se/
Postat av: viggan

HAHAHA bilden på dig och erik när ni tar en funderare! dör ju typ. :D HAHA

2010-08-08 @ 09:51:00
Postat av: julia

ÅHH..minnen! men gud va läskigt att man ser mig och lovisa skymta i fönstret när karin hoppar ut :o buuu! akta för mufflonfåren med :o<3

2010-08-08 @ 15:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0