dom senaste dagarna.

HEJ!
sorry att jag inte skrivit på länge, har vart såå mkt plugg.
här kommer iaf lite uppdateringar om dom senaste dagarna.

onsdag:
på eftermoddagen satt jag och skrev NO, eftersom att det var inlämning om en massa uppfinningar dagen efter.
sen kl kvart i sex kom mikaela och hennes pappa och skjutsade mig till spa:t!!
det vat hEEElt underbart, rekommenderar veerkligen! vi hade en supergullig tjej som tog hand om oss, jätteskön massage, mycket gott att äta etc. jag fick även lite tips på vad min hy behöver,
produkter, ansiktsmask m.m. PERFA! :D

torsdag:
först när jag kom hem kollade jag på one three hill, sen pluggade jag matte, eftersom att det var prov dagen därpå. sen lade jag på en bra ansiktsmask, som endast består av -banan, -havregryn & - vatten.
väldigt bra eftersom att man har det hemma i skafferiet, och i havregrynen finns en sak som utlöser sig när dom får svälla, som är mjukgörande. detta var bra för mig eftersom att jag har torr hy.

jag vet, suddig bild. sexy! (not)

fredag:
slutade tolv i skolan (ingen idrott!!) och gick in på stan.
fikade där med elin, jusse, carro & viggan. mysigt!
jag och victoria kom på världens idé vart vi kanske ska praoa. avslöjar inget än.. ;)
sen sjöng jag, fick 'eye of the tiger - survivor' i läxa.
sen gick jag ensam igen ut med hunden, som har ett namn - Zorro.
fick alla pengar själv (y) men det klart att det är roligare att gå två ändå.
när jag kom hem var det fredagsmys med familjen som gällde.
bakad potatis, chips, dricka, let's dance, på spåret (-.-) och solsidan. det var också mysigt! ;)

lördag (idag):
nu på förmiddagen har jag inte gjort så mkt, jag mamma & syrran var och köpte godis, och lite så.
ska sen till julia, karin, lovisa & victoria :D. ska sova med dom inatt. (säger inte vart ;o)
det ska bli kul, ska förhoppningsvis kolla på melodifestivalen också.
eric saade ska vara med idag,
  
          naaw.
hoppas han är bra. :)

här är dagens klädsel:


svart/vit-randig tunica - gina tricot.
leggings - gina tricot.
klocka - ur & penn.
halsband - ur & penn.
halsband - vet inte, julklapp.
ring - vet inte, julklapp.
nagellack, svart - inte säker på vart det är köpt.



detta var allt från mig just nu, HUGS!


Kommentarer
Postat av: JULIA

HAHAHHAHAHHA kollade tillbaka på dina outfits och såg att du skrivit säger inte vart :o HAHHAHAHAHHAHAH DOG HÄR HEMMA. fattar vad du syftar på you know B)

2010-06-02 @ 18:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0