min mysiga helg.

kom hem för en stund sedan.
helgen har varit mysig:

fredag - hem till datorn, och på kvällen kolla en stund på kik-cupen, sen myste jag med familjen.

lördag - gick upp och kolla lite på tv, sen gick jag och syster ner till willys och handla lite godis,
och ingredienser till köttfärspiroger.. som jag senare gjorde till hela familjen! *stolt* :D
sen kom farmor och gämta oss, och så åkte vi till simhallen ^^. vi bada och fika,
och senare på eftermiddagen var det julgransplundring.. mkt godis=vi gillar.
sen var det robinson, mikko åkte till lag ghede.

söndag - upp och äta frukost med varm choklad på gammaldags vis, med cacao socker, grädde & varm mjölk. mums!
efter en liten stund kom pappa, och nu kom vi hem här för en stundsen.

=

chill helg! :D

men nu är det ju då söndag, och då måndag imon.. inte okej. jag vill vara ledig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0