hej!

är nu hemma efter en kul dag i skolan, det var 'elevens val'. jag hade musik, och det var jätteroligt!
nu sitter jag och kollar på the hills, och snart ska jag träffa mikeale och vara med när hon klipper sig. sen blir'e zorro. och efter det kanske det faktiskt blir av att jag gör lite NO. så ska dagen se ut. :)



cambilder.

idag har jag en korallfärgad tunika - gina,
jeansleggings - gina,
gladiatorsandaler - hectors skor
korallnagellack på tårna (man ser inte på bilden) - H&M
tuskost nagellack på fingrarna (man ser inte på bilden) - H&M
väska - le coq sportif

pussochkram finingar!

Kommentarer
Postat av: iiissa♥

fint linnne :)

2010-05-31 @ 17:45:24
URL: http://iiissasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0