jag missade 10.10.10.10.10

hej kompisar!

efter skolan cyklade jag till mickis, vi gick ut med zorro. han har blivit helt konstig,
hoppar och skäller och gnyr. hoppas att han blir bra igen.
jag gav mickis en liten mini-present, godisar som hon gillar i en cellofan med silversnöre.
om jag förstod det hela rätt blev den uppskattad. :)

på kvällen har jag kollat på biggest looser sverige, men det krockade ju med nya top modell. problem.

nu ska jag sova, och eftersom jag inte fastnar på bild nu, (inte konstigt med tanke på hur jag ser ut för tillfället) får det bli bilden från igår när jag skulle ut och springa som inte funkade. sov gott, kram!



sportig va?! ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0