sno stilen från whitney port

ny kategori! sno stilen. som ni kanske förstått. här visar jag vart du kan köpa lika kläder som kändisarna!
först ut är whitney port:


(bilden är från google)



1. vit oversize t-shirt från monki, 180:-
2. svart skinnkjol från laredoute, 499:-
3. skor från have2have, 498:-
4. klocka från esprit/stjarnurmakarna.se, 1695:-
5. armband från HM, 49.50:-
6. armband från HM, 49.50:-
7. nagellack från donnabeauty.se, 169:-

själv diggar jag denna enkla outfit starkt!


nu ska jag ut på en promenad i mörkret, sen ska jag plugga och duscha.
förresten, imorgon ska jag på gymnasiemässan i gbg! ska bli intressant.
kommer förmodligen inte blogga mer ikväll, så ha det fint ni underbara! ♥

update: bloggen knasar,inlägget har inte gått att kommetera förut. men nu verkar det funka!

Kommentarer
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

Tack så jättemycket :D

2010-10-20 @ 16:33:12
URL: http://fotograben.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0