skiathos 2010

äntligen kommer dom efterlängtade bilderna.


på planet påväg mot grekland


framme på hotellet


utsikten från vår balkong


min söta syster


lunch på rummet


på stranden. fattar ni att jag längtar tillbaka nått grovt?!


mycket tid spenderades på att läsa.. räcker det om jag älskar dig? med katharina von bredow kan jag starkt rekkomendera!


lunch


mitt fina konstverk! haha


jag på kvällen


favoritglassen där är utan tvekan carte dor cola!


bussytflykt på en annan strand


vi gick i 35-40 grader uppför en låång backe och sprang efter busen - inte kul


syster köpte en såp-bubble-pistol


en kväll med tid över spelade vi yatzy i mörkret, mys!


vackert


jag ♥ er


utsikten över hamnen från en restaurang högt uppe på berget, sophia tror jag den hette


pappa och syster


mamma och jag


dom mysiga gränderna


ett ställe vi kallar för 'kuddarna'


i en kyrka


släkten i havet


jag, syster och mormor flög parashoot!


doppa fötterna, häärligt


slickat!!
det var bland det härligaste/häftigaste jag nånsin har gjort.


glass på stranden


min uursöta kusin


min andra uursöta kusin


från mormor och morfars balkong, vilken är bland dom bästa utsiktera nånsin


fetaost och oliver, yummiee


på balkongen


alla fyra


syster


thihi


sista kvällen


HEJDÅ SKIATHOS, JAG KOMMER TILLBAKA


Kommentarer
Postat av: EMELIE - FOTO

Åhh så fina bilder!! Längatr med tillbaka till Italien när jag vart där i sommras, denna årstid kan egentligen kvitta!



sv; åhh tacl Elin, ja men älksra min pippi, den är så mysig :D<3

hoppas allt är super kra,

2010-09-21 @ 19:51:40
URL: http://thisemelie.blogg.se/
Postat av: iiissa♥

åååh skiathos! (L)(L) saknar det sååå mke!

älskade kuddbaren, det var supermysigt o sitta där:)



lista över grejor som är super läskigt!

1. du åker till exakt samma ställe!

2. du bodde på samma hotell som min moster

3. jag åkte också parashoot vid den stranden när jag var där!!

4. sist men inte minst, du läste exakt samma bok som jag också!



hahah, höll på att dö när jag läste, coolt/läskigt ;o



ps. var ni inte på marias pizza i "staden" ? :))

om ni inte gjorde det kan jag ju säga att ni missade ngt! och ps2, hyrde ni jeep eller ngt?^^

2010-09-21 @ 22:20:30
URL: http://iiissasplace.blogg.se/
Postat av: Ville Niskanen

Härliga bilder :)

2010-09-23 @ 17:45:55
URL: http://villeniskanen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0