gårdagen

igår var verkligen en toppendag, och här kommer en resumé. :)

sov lääänge, till halv 12 eller nått. inte likt mig!
jag gick upp och gjorde i ordning mig nästan direkt, och satte mig ute i solen med mamma och syster.
efter en liten stund kom mamma ut med pastasallad. jag älskar verkligen pastasallad! det finns inte mycket som är bättre ;).
strax före två kom mikaela. så roligt att få träffa henne igen! hon berättade mycket om resan, det verkar heelt okej.
vi gick ut i trädgården och fotade lite. härliga vårbilder!
sen åkte vi in till staden. :)
där köpte jag en vit blus och en vit t-shirt med nitar på, båda från gina. köpte en bunt hårspännen också, på nått konstigt sätt lyckas jag alltid tappa bort dom? ;)
sen fikade vi på gårdscafeét, kladdkaka med grädde.
när vi kom hem hoppade vi lite på studsmattan, och jag lärde mig att ställa mig på fötterna igen efter volt!
på kvällen kollade familjen på så ska det låta och solsidan. fredagsmys på hög nivå! (Y)

insåg precis att det kanske inte blev en så kort resumé, men men. en sammanfattning blev det iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0