godnatt.

igår kväll när jag satt i pyjamas och grämde mig som mest över att skolan börjar imorgon (idag)
så var jag laagom trött på blogg.se, försökte i en halvtimme att logga in, men det gick inte!
åhh, men nu gick det iaf.

idag slutade jag skolan tidigare, mikaelas mamma kom och hämta mig & mikaela,
och ni var ute med zorro.
jag har nog aldrig fryst så mycket om händerna! hade inga tjocka vantar, hade ingen känsel i fingrarna :(.
sedan var det dans, streetpopping. vi funderar på att byta grupp, får se hur det blir med det.
sedan fick jag höra att min bikiniunderdel har anlänt :D.

förresten, jag ska klippa mig imon! blir nog mittbena, funderar iaf på det.. ska bleka slingor också.
ska nog tajma med sol-blekningen i sommar.. ;) kul!

nu ska jag nana, blir lite väl trött imorgon bitti annars, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0