kidnappad (!)

efter jag hade sjungt igår, åkte jag och mamma hem.
jag satte mig och kolla på TV, gjorde inget särskilt.
efter en stund knackar det på dörren, och jag går och öppnar.
gissa vem som står där? julia och victoria. hade iiiingen aning om att dom skulle komma.
dom sa att jag skulle ta på mig jackan och skorna, sen satte dom på mig en ögonbindel.
mamma visste tydligen om detta, så hon hade packat en väska åt mig.
vi åkte iväg i bilen, och när vi var framme blev jag ledd uppför en lång trappa.
dom tog av mig ögonbindeln, och där står jag inne hos julia. erika och karin var också där.
dom hade tänt upp en massa ljus, och lagt en madrass, lakan och kuddar på köksbordet.
jag fick byta om till bikini, och lägga mig där.
så fick jag massage!! av alla dom hur länge jag ville! (samtidigt som jag blev matad med choklad av karin).
ni är grymma tjejer.
efter det var det pastasallad med pasta, kykling, grönsallad, fetaost & oliver, och jördnötter bredvid.
MUMS! min favorit! :D
sen kollade vi på "Rent", skitbra musikal btw, och sen fick jag ta på mig ögonbindeln igen.
hahaha! vi alla åkte iväg i bilen, och jag gissade rätt vart vi var, så dom var tvugna att köra runt på willys parkering, stanna, öppna dörrar, cirkulera osv. undra hur det såg ut?! ;)
när vi väl var framme fick jag för mig att vi var vid nått skjul ute i skogen, fråga mig inte varför. :s
men dom ledde in mig i huset, och tog av mig ögonbindeln. typ en halv cm framför mig stod amanda!
vi var alltså hemma hos henne, och kulle bada jacuzzi!! (Y)
så vi badade, drack dricka, åt salta pingviner, och pratade om allt mellan himmel och jord.
efter det var det marängswisch, med grädde, glass & chokladsås.
sen satt vi en stund till och pratade, sen satte vi på hög musik, dansade och sjöng. eller kanske skrek rättare sagt.
blev rätt förvånad att inte grannarna kom och klaga.. ? ;)
sen vi elva kom viggans mamma och hämta oss.
BEHÖVER JAG SÄGA ATT DET VAR LYCKAT?!!!!!
jag älskar er tjejer, jag blev huuur glad om helst och jag kunde inte fått en bättre present.
så jag säger bara: TACK! TUUUSEN TACK!!!

så nu vet ni vad jag var med om igår. :D kram!

Kommentarer
Postat av: felleh

haha vilken rolig gräj:D

kram

2010-02-27 @ 20:45:43
URL: http://whofelicia.blogg.se/
Postat av: julia

yeaaaaaaaaaaaaaaaa B)<3 PUSS PÅ DIG

2010-02-27 @ 21:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0