särbarn här (Y)

god kväll ;).

sitter och lyssnar på min favorit - walking in memphis, calle kristansson.
ter fjärdedelar av sär gänget (jag, julia, viggan och karin är "sär" har vi kommit på,
eftersom att vi är så mongo, och julia och viggan har vart här hemma idag.
myycket sär, lite pluggande, mkt chips & dipp - och såklart mkt skratt :D.
                                
nu för tillfället är jag ensam hemma, och funderar på att ringa asus och fråga om hjälp med
min webbcamera.. men jag fattar inte den engelskan som dom pratar.. men nu såg jag att mamma kom hem!
fast å andra sidan insåg jag just att asus kundservice stänger 17.00, och nu är kl 18.24.
så går det när man är blond! (Y) -.-


fick nu ett brev från hjälmareds konfirmationsläger, lite fakta, boendeönkning m.m.
det ska bli skit kul! ska sova med erika, höhö. det blir niiicee :D

PUSSHAJJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0