hejsan svejsan

hej min kära lilla blogg.
nu är jag hemma från kusten. jag känner att jag tappat blogg-suget lite, men samtidigt - vad passar bättre än att blogga lite en regnig dag som denna?

igår när vi kom hem träffade jag lite folk på stranden, och sen åkte jag, julia, erika och karin hem till julia.
där sov vi sen, och hade det allmänt mys med film och ben&jerry. åkte därifrån vid tolv idag och sen har jag bara slappat. packat upp lite, kollat på tv och käkat upp resterna av min halv baked.
brallorna sitter lite tight måste jag ändå säga, semestermaten är inte bra för mig, haha!

snart kommer bilder både från kusten och ifrån hjälmared. puss på er!


på midsommar

Kommentarer
Postat av: P A T R I C I A

lägger till dig nu :)

2010-07-29 @ 18:42:37
URL: http://patriciajacobs.blogg.se/
Postat av: ♥Filuuren ♥

Hahah härlig bild!! :D

Jo jag mår bara bra! :)

Vad har du gjort idag då? ;D

Kram!

2010-07-29 @ 19:03:56
URL: http://feliciathofalk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0