en heelt okej dag!

läs om du orkar.
hej. vet inte riktigt vart jag ska börja.. eller jo. jag börjar med att skriva att det inte blev av att jag laddade upp detta inlägg igår kväll, jag är ledsen att jag är så efter ibland. :)
jag gick iaf skolan bara till tio igår, sedan kom mamma & hämta mig, och vi åkte till borås.
dit skulle jag på återbesök efter min operation för lite drygt ett år sedan, när jag opererade min vänstra trumhinna.
doktorn sa iaf att det såg jättebra ut, och jag blev väldigt lättad :D.
sen gick jag och mamma på sushi-bar, som även hade thaimat. yummie.

                                suddig mobil-bild

sen efter maten tog mamma en kaffe och jag varm choklad och så stod vi ute i solen. ♥
ute på borås gågata med varmchoklad i handen. även denna suddig mobil-bild.

sen shoppade jag lite, bl.a. en svart hoodie-tröja som jag fick fel storlek på i julas, och den har inte funnits inne i min stolek försen idag. jag köpte också ett par gråa grova strumpbyxor & en BH.
sen åkte vi hem till farmor & hämta systern. och fika. :)
sen gick jag till victoria, vi gick till sparköp & köpte godis, och sen efter en stund skulle hon på handbollsmatch.
inte min grej, så jag träffade ist mamma, pappa & syrran på sportlife, & vi åkte hem.


så nu är jag här hemma, sitter i soffan, har provat min nya kjol som förresten har kommit (y) och nu ska jag käka kvällsmat, sen kolla på halv åtta hos mig, och senare premiären av den nya säsongen av grey's anatomy.
FULLT UPP! så är det ibland. ha det så bra, kram.

Kommentarer
Postat av: Frida nilsson

gillar du sushi nu? :)<3

2010-03-04 @ 19:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0