tjena :)

som vanligt har jag inte bloggat på länge, men det är så att jag har lagt varenda minut jag haft över dom senaste dagarna på boken om mig. så så ligger det till ;)
har sytt klart min svarta tjocktröja som jag gjort i slöjden idag. får se om den blir avnändbar när jag klippt bort lite trådar och så. ;)
efter skolan var vi sju - jag amanda carro julia viggan jusse och elin d=älin - hemma hos julia och firade bl.a. att älin är hemma från alperna. :D det gjorde vi med dubbla kladdkakor, never stop och vispgrädde (y)
sen åkte jag hem och skrev, den kolla jag på tv - bl.a. saltön. det är så mysiga miljöer där!
jag har sagt det förr & jag säger det igen. GE MIG SOMMARR!!!!! jag blir galen snart.
men snön håller ju på att smälta bort, alltid nått :)


en bild från egypten när jag var 11 :)

nu ska jag snart sova, ännu en skoldag imorgon.. vad har man för val?
men vi har så sjukt roligt, vi skrattar oavbrutet. då blir det värt det ändå :D
kram på dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0