uppdatering=ovanligt :)

häjjhäjj.
här kommer lite viktíga uppdaterningar om det senaste :D
jag kan börja med att vi kom tvåa äppelkriget men det var nått fel på domarna så jag tycker att vi vnnn.
sen kan jag säga att i lördags var jag och mormor och shoppade i gbg. jag fick en massa grejer, och själv köpte jag bl.a. ett par röda converse! :D:D yeaah, ni ska få bilder.
igår var vi på mässa i bgb, ingen kyrkmmässa utan en turistmässa ;) jag och systern tog enhel bärkasse med godis (y)
idag och fyra dagar frammåt är det prao som gäller, dagis för mig och viggan. hallelujah! man blir typ helt slut.
men dom små skitungarna är rätt söta ändå :)
imon fyllar amanda år,  och på onsdag är det viggans tur. 15 är det. grattis till dom båda! :D
nu sítter jag hemma i victorias kök och om en stund kommer mikaela hit, och vi ska gå ut med zorro.
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0