TAGGAD TILL TUSEN

VARNING!! detta kommer bli ett crasy inlägg.

har precis kommit hem från väärldens roligaste dansträning.
först hade jag en kl fem till sex, sen åkte jag till farmor och åt pannkakor med henne och syster. mums!
sen var det ett till danspass, fast extra långt. från sju till nio. puh, men ååh så roligt!

det var sista dansen innan genrepet, och ni skulle sett oss. alla körde gärnet, och jag har aldrig blivit så slut på en danslektion förut. för tillfället är jag högröd och blank i ansiktet, men det gör mig ingenting. för det var så jääkla roligt. så här kul: jkngfxkdfjnbzdflkjb<zdnfgl< jsfg. !!!! och nu är jag super taggad inför uppvisniningen.



det var nog allt för mig, ha're gött, hej.

Kommentarer
Postat av: iiissa♥

haha låter kul! X)



när ska ni ha uppvisning då?:)

2010-05-13 @ 22:10:20
URL: http://iiissasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0