toppenhelg

låt mig säga såhär: helgen har varit GRRYM!
allt blev som planerat förutom att bowlingen i fredags blev lite senare än vad vi räknade med.
igår åkte vi till nordstan i gbg ganska tidigt och shoppade lite. köpte ett linne från monki, som jag visar sen.
sen skulle vi försöka hitta till biografen, och vi virrade runt en stund innan vi tillslut hittade den. vi kollade ju på "the last song", och den var otroligt bra, och sorglig. jag som inte ens grät till titanic grät nu floder.
hursomhelst, efter filmen gick vi en snabbis till mcdonalds för att få något i magen (hade nästan ätit mig mätt på allt godis vi köpte på netto innan, 39.90/hg kostade det så man passade ju på att vräka..) innan vi åkte hem.
vi var supertrötta när vi kom hem, men jag var ändå tvungen att plugga lite, så mikaela åkte hem till sig.

idag har jag sålt aftonbladet, och nu har jag legat en stund på altanen och solat. men solen gick i moln och nu har jag tagit tag i SO:arbetet som ska in imon. hör av mig senare, hugs

Kommentarer
Postat av: Sara

SV: lungt :) ja, precis!

2010-05-09 @ 15:52:34
URL: http://sarisegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0